Hej alla

Hej lilla bloggen hur äre .. närå skojahh ;) Men igår var jag i stallet faktiskt tråkigt för typ Magic gick med på nästan alla ridlektioner -,-'' aja jo jag och Carro har tänkt vara med på Lucia i stallet kul :DD jag var med förra året då fick jag rida Valdo :)..
Ja jag var iaf med Ville igår .. haha jag och Carro vart osams för att hon bytte grimma och då tog jag tillbaka gimman till Ville då sa hon
-Tar du tillbaka grimman?
-Ja
-Varför?
-Därför...
haha sen stack hon till stora stallet ;P hon är en liten tönt :D
Ja idag har jag trökat på skolan men vi hade matte och idrott ;// seg dag + att jag var på typ studiestuga ;P då gjorde jag huset en grej som vi har :)... men på fredag äre Ridning :D hoppas jag får Magic ;)) men det värsta vi ska rida *UTEEE* BRRRR kallt som faen :P aja nu ska jag inte göra så mke typ titta på tv eller ngt ;) här är ett ABC om 3 hästar :D

M-Miiin
A-alltid söt
G-Gullungee ;*
I-Ivrig
C-Carro älskar Jim (:

S-Söötnoos<3
N-Naww så gullig
Ö- ÖHH rolig :D
B-Bollig :D
O-Oslagbar
L-Lustig
L-Lurig

V-Visst äru sööt jao ;-*
I-Ivrig
L-Lustig
L-Lurig
E-Esså sööt ;)



M
MA
MAG
MAGI
MAGIC
MAGI
MAG
MA
M


 :DD

Kommentarer
Postat av: Carrroouuu :)

men du är en töönt. ^^ ;D

2010-11-10 @ 20:27:05
Postat av: Julia

Svar: EHMM OKEJ ? haha närå<3 :D

2010-11-10 @ 21:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0