Här är Magic

Magic är en bushäst med jätte snäll , han älskar när man kliar han vid huvudet för då somnar han ;)  sööt     som sagt är han helt underbar...  bloggar börjar alltid stelt men nu ska jag komma in i den ;) vi ska ha tävlingar om hästar hoppas du gillar bloggen (:    OBS bjuder på en bild av Magic  Magic är en liten bushäst men jätte snäll han är bäst på jorden (:  han älskar när man kliar han vid huvudet då brukar han somna ...  nu i början kommer det vara stelt med bloggen men jag kommer in i den ...    jag ska även ha häst tävlingar och sånt hoppas du kommer att gilla bloggen (:     ^,^

Kommentarer
Postat av: emma

Hej ojj vilken fin häst ;D

2010-10-05 @ 21:32:51
URL: http://www.chatarinasvrld.blogspot.com
Postat av: tindra

Oj vilken fin häst :D

2010-10-05 @ 21:35:56
Postat av: lisa

Jag gillar den hästen

2010-10-06 @ 18:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0